Kvartalets kunde i SOS VIKAR

Udgivet torsdag den 19. januar 2023 

Så blev det tid til at præsentere kvartalets kunde som er “Aften Nord” i Odense Kommune.

Som samarbejdspartner oplever vi, i SOS VIKAR, at gruppen er meget lyttende og har fokus på det gode samarbejde.

Flere vikarer udtaler:
– Aften Nord er gode til at tage imod nye vikarer
– Personalet er altid imødekommende, også når der er travlt
– Der er god stemning
– Man bliver sat godt ind i opgaverne

Stort tillykke til Aften Nord, vi håber I vil nyde chokoladen.

Du kan indstille en af vores kunder

Har du været hos en kunde, som du synes fortjener lidt ekstra anerkendelse?

Hvert kvartal kårer vi “Kvartalets Kunde”, som får et skulderklap af vikarer og SOS VIKAR samt lækker chokolade.

Anerkendelsen gives til den af vores kunder, der bl.a. har ydet en ekstra indsats og bidraget til et godt og sundt arbejdsmiljø for fastansatte, bl.a. på baggrund af de tilbagemeldinger vi får fra vores vikarer. Derudover vurderes der naturligvis ud fra det generelle samarbejde mellem SOS VIKAR og kunden.

Sådan indstiller du “Kvartalets Kunde”

Som vikar, behøver du ikke at have været mange gange hos kunden for at kunne indstille dem. Du kan ønske at indstille en kunde pga. det helt perfekte førstehåndsindtryk, eller det kan være gentagende, positive oplevelser og meget andet.

Din indstilling sendes til sos@sosvikar.dk med nogle ord på hvorfor du indstiller og hvilke oplevelser du har haft hos kunden