Kvartalets kunde i SOS VIKAR

Udgivet torsdag den 05. december 2020 kl. 13:00 af SOS VIKAR A/S

Denne gang kan vi med glæde præsentere Næstved Kommune (Distrikt Vest) som kvartalets kunde.

Vi sætter stor pris på vores gode samarbejde og jeres måde at være på. Derfor håber vi, at I vil nyde de to store, lækre æsker chokolade, som vi har sendt til jer.

Herunder kan I læse, på hvilke baggrunde I er valgt.

Vikarerne oplever

  • At de føler sig velkommen, og at der bliver taget godt imod dem
  • At man hurtigt kommer til at føle sig som en del af teamet
  • At der er styr på kørelister, nøgler, vikarkoder osv. Det betyder meget som vikar
  • At der altid er hjælp at hente hos en kollega, hvis man er bagud eller har andre problemer

SOS VIKAR oplever

  • Det gode samarbejde gennem grundig dialog
  • At der er stor lydhørhed og altid konstruktive tilbagemeldinger fra jer
  • At der altid arbejdes hårdt på at skabe gode forhold for vikarerne

Du kan indstille en af vores kunder

Har du været hos en kunde, som du synes fortjener lidt ekstra anerkendelse?

Hvert kvartal kårer vi “Kvartalets Kunde”, som får et skulderklap af vikarer og SOS VIKAR samt lækker chokolade.

Anerkendelsen gives til den af vores kunder, der bl.a. har ydet en ekstra indsats og bidraget til et godt og sundt arbejdsmiljø for fastansatte, bl.a. på baggrund af de tilbagemeldinger vi får fra vores vikarer. Derudover vurderes der naturligvis ud fra det generelle samarbejde mellem SOS VIKAR og kunden.

Sådan indstiller du “Kvartalets Kunde”

Som vikar, behøver du ikke at have været mange gange hos kunden for at kunne indstille dem. Du kan ønske at indstille en kunde pga. det helt perfekte førstehåndsindtryk, eller det kan være gentagende, positive oplevelser og meget andet.

Din indstilling sendes til sos@sosvikar.dk med nogle ord på hvorfor du indstiller og hvilke oplevelser du har haft hos kunden