Kvartalets kunde i SOS VIKAR
Udgivet onsdag den 08. juni 2022
Denne gang kan vi med glæde præsentere at kvartalets kunde er “Center for Socialt Udsatte” i Næstved Kommune.
Det kræver helt særlige kompetencer at være på vagt hos denne kunde, og derfor er det ofte mange af de faste vikarer der kommer der.
Som samarbejdspartner oplever vi, i SOS VIKAR, at have en god og konstruktiv dialog, vi får altid relevante tilbagemeldinger fra kunden.
Vi ønsker Center for Socialt Udsatte tillykke med den velfortjente ros fra vores vikarer, vi håber i vil nyde chokoladen.
Herunder kan I læse, hvad vikarerne siger og på hvilke baggrunde kunden er valgt:
- Personalet er altid meget lydhøre
- Sikkerheden for både borgere og personale er i top
- Der er god og grundig introduktion af nye vikarer, alle er altid meget imødekommende og søde
- Man føler sig på ingen måde som vikar
- Dødspænderne speciale/ klientel
- Et sted som er i konstant udvikling
Du kan indstille en af vores kunder
Har du været hos en kunde, som du synes fortjener lidt ekstra anerkendelse?
Hvert kvartal kårer vi “Kvartalets Kunde”, som får et skulderklap af vikarer og SOS VIKAR samt lækker chokolade.
Anerkendelsen gives til den af vores kunder, der bl.a. har ydet en ekstra indsats og bidraget til et godt og sundt arbejdsmiljø for fastansatte, bl.a. på baggrund af de tilbagemeldinger vi får fra vores vikarer. Derudover vurderes der naturligvis ud fra det generelle samarbejde mellem SOS VIKAR og kunden.
Sådan indstiller du “Kvartalets Kunde”
Som vikar, behøver du ikke at have været mange gange hos kunden for at kunne indstille dem. Du kan ønske at indstille en kunde pga. det helt perfekte førstehåndsindtryk, eller det kan være gentagende, positive oplevelser og meget andet.
Din indstilling sendes til sos@sosvikar.dk med nogle ord på hvorfor du indstiller og hvilke oplevelser du har haft hos kunden ♥