Kvartalets kunde i SOS VIKAR

Udgivet tirsdag den 09. juni 2020 kl. 11:00 af SOS VIKAR A/S

Denne gang kan vi med glæde præsentere Bostedet Kærvang fra Region Nordjylland som kvartalets kunde. Kærvang er beliggende på Nykøbing Mors, og er en del af kommunens psykiatri.

Vi værdsætter vores gode samarbejde og bliver så glade, når vi modtager positiv feedback fra vikarerne. Derfor håber vi, at I vil nyde de to store, lækre æsker chokolade, som vi har sendt til jer.

Herunder kan I læse, på hvilke baggrunde I er valgt.

Vikarerne oplever

  • At de altid føler sig taget godt imod på vagter
  • At de kan føle sig som en del af holdet
  • At de altid kan følge sig velkommen
  • At der er styr på sagerne
  • At det er okay at spørge om hjælp, og der er plads til medmenneskelighed

SOS VIKAR oplever

  • At relationsdannelse er en kernesag for jer ift. samarbejdet med vores vikarer
  • At der altid er konstruktive tilbagemeldinger fra jer
  • At vi kan opretholde en grundig og sparringsrig dialog

Du kan indstille en af vores kunder

Har du været hos en kunde, som du synes fortjener lidt ekstra anerkendelse?

Hvert kvartal kårer vi “Kvartalets Kunde”, som får et skulderklap af vikarer og SOS VIKAR samt lækker chokolade.

Anerkendelsen gives til den af vores kunder, der bl.a. har ydet en ekstra indsats og bidraget til et godt og sundt arbejdsmiljø for fastansatte, bl.a. på baggrund af de tilbagemeldinger vi får fra vores vikarer. Derudover vurderes der naturligvis ud fra det generelle samarbejde mellem SOS VIKAR og kunden.

Sådan indstiller du “Kvartalets Kunde”

Som vikar, behøver du ikke at have været mange gange hos kunden for at kunne indstille dem. Du kan ønske at indstille en kunde pga. det helt perfekte førstehåndsindtryk, eller det kan være gentagende, positive oplevelser og meget andet.

Din indstilling sendes til sos@sosvikar.dk med nogle ord på hvorfor du indstiller og hvilke oplevelser du har haft hos kunden